nuså!

Nu sover han, eller har gjort i ca i en halvtimme. Han behöver sova sin middag så han orkar med dagen, min lille buse! Jag har passat på att ta köket nu medans han sover och väntar på att kaffet ska bli klart så jag får lite ny energi. Har även plockat undan hans leksaker som ligger ööverallt och lite till. Sen är det knappast lönt att plocka undan dom för när han vaknar är det samma visa igen, leksaker överallt. Tycker han är inne i en riktigt härlig ålder nu, det händer så mycket på en gång. Det värmer i hjärtat varje gång han lär sig nya saker. Även fast jag vet att han kan resa sig mot saker, blev jag helt förvånad när jag kom in i sovrummet i förmiddags och han stod upp i sin säng. Men jag har inte sett att han har rest sig i sängen innan därför blir man så glad. Jag kommer nog bli mindre glad den dagen jag ser att han lär sig att klättra ur sängen. Men vi tar en dag i taget och förhoppningsvis kommer inte den dagen på ett tag. När Danny kommer hem blir det hemmalagad pizza som står på menyn och sen känner jag för att stoppa i och sätta igång one tree hill och inte göra mycket mer. Petra kommer imorgon och det ska bli underbart att träffa henne nu när hon kommit hem från Norge! Ser om jag kommer med en uppdate senare :)
Förresten, någon som känner för att designa om min blogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0