trevligt besök

Goddagens!
Har haft en riktigt trevlig dag trots allt snöande. Tappade nästan andan när man tittade ut genom fönstret innan och såg all snö och hur mycket det blåste. Har haft trevligt besök av Nina & Petra idag, som lyckades ta sig hit trots all snö. Vi har haft det supermysigt. Druckit kaffe, ätit rulltårta som Petra hade bakat och snackat en massa!
Nu har vi precis ätit lite middag och ska väl inte göra allt för mycket mer idag mer än att ta disken och kolla på One tree hill som Danny lovade mig innan. Vi kom aldrig så långt att vi kollade på Det regnar köttbullar igår, så vet inte om den var bra eller ej! Vi kollade på One tree hill istället, haha! Man kan ju faktiskt bli beroende. Vi är inne på säsong fyra, snart fem. Väntar på att jag ska få tag på sexan. Lär väl bli besviken när jag väl kollat igenom alla säsongerna. Något bra förslag på någon serie som man kan köpa hem och kolla på förutom OC, som jag redan kollat igenom?

Kommentarer
Postat av: roxanna

Ja, det är himlans intressant :) Jo, allting går bra här uppe började min näst sista termin i måndags! Helt sjukt, hehe.. Men jag har planer på att flytta och plugga lite till! Lite längre upp i landet med, hehe.. Får se vart jag hamnar :) Men det är bra med mig, trött som fasen - beror säkert på mögvädret.. hehe.. Själv? :)

2010-01-27 @ 23:25:38
URL: http://santorini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni måste se filmen, Det regnar köttbullar. Den var rolig och killarna har sett den tre ggr.Ha det bra med er och krama lilleman

2010-02-02 @ 10:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0