NU GÅR HAN!


Min prins vaknade på strålande humör imorse. Han satt igång med om-möbleringen på direkten ;) Stolarna ska ju faktiskt inte stå vid bordet.. Danny och hans pappa körde när jag gick ner till dagis med Liam.
Vi har haft en bra dag tillsammans med Nina och hennes underbara Lova. Har även hunnit med en sväng till min mamma och pappa. Han har kommit på idag att man kan ju faktiskt gå själv, så nu går han, min prins!! När vi körde hem från dom så var Liam såhär trött

Hade inte planerat att köra så tidigt som kl 17.00 från mamma, eftersom att Danny ändå inte var hemma. Men kom fram till att köra eftersom att lilleman var så trött, så han fick ta sig en tjugominutare i bilen hem så han orkade vara vaken ett tag till. Men han var gnällig även när han kom hem. Tänkte att ett bad kunde pigga upp honom. Då kände jag att han var riktigt varm och tog tempen som visade 38,9. Inte konstigt han varit så gnällig, trött! Det blev alvedon på bums, försökte med en flaska välling, men det ville han inte ha. Fick i han lite vatten, sen somnade han bums. Nu springer jag och kollar honom titt som tätt när han ligger där och sover som en stock. Hoppas febern försvinner snabbt. Blir inget dagis imorgon oavsett!
Nu ska jag ta mig lite att äta,  har knappt fått något i mig ikväll. Tror jag hoppar ganska tidigt i säng, man vet inte hur pass man får sova inatt. Några avsnitt unga mödrar hinns nog med också! Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: det är skönt att lägga upp menyerna med då håller jag själv på dom och jag ändrar inte maträtterna :)

2010-06-03 @ 20:08:14
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0