onsdag

Oh vad jag är trött idag. Lilleman vaknade för en timme sen och jag ville inte gå upp! Nu är Danny hemma, har semester onsdag, torsdag & fredag. Han har kört iväg med BMWn som skulle in på lagning.. Ska lämna Liam på dagis om ett tag sen får vi se om jag ska hämta Danny eller om han får en lånebil eftersom att det tar ca fem timmar att laga.
Jag och Helena rockade loss ordentligt här igår. Vi körde Wii Fit och sen ett bra pass Zumba. Roligare när man är två :) Det blir en runda av både Wii och Zumba sen. Hade i tanken att göra det medans lilleman är på dagis, men tror inte jag orkar nu. Lägger mig i sängen och kollar på Unga Mödrar som jag inte har sett än, om jag inte ska hämta Danny.
Jobb gick bra igår, men var riktigt trött igår när jag kom hem. Fick en halvimme extra igår, alltid något :)
Ska kolla runder lite nu på nätet innan jag ska ner och lämna min prins! Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0