uppdaterat dåligt

Godkväll!
Ligger nerbäddad hemma hos mamma och pappa. Ska iväg och jobba imorgon, delad tur.. Närmare att köra härifrån. Varit dålig uppdatering, men har inte varit mycket vid datorn. Igår hade vi ju vår planerade utgång och se Björn Rosenström på Bahnhof att se fram emot. Jag åkte in till Helena, där Sandra också var. Dom färgade mitt hår, vi käkade och hade det allmänt bra. Sen hem och göra sig iordning och så. Lite förfest hemma hos min kusin innan vi drog in mot staden. Först var det riktigt roligt och det var ett grymt tryck när Rosenström spelade. Det blev dock för mycket. Fick en armbåge eller något rakt i skallen, så kvällen blev lite förstörd när huvudvärken kom smygandes. Vi begav hos hem lite tidigare än planerat, men skönt var det att komma hem. Huvudet värkte och fötterna värkte. Sen fick jag nog lite för mycket av det goda också! Ska lägga in lite bilder, men det blir nog inte förräns på måndag.
Idag har med andra ord varit en ordentlig slappedag. Det är först nu på kvällen jag känner mig kry och nu ska jag lägga mig.. Tråkigt.. Men ska orka med hela dagen imorgon också. Kanske kommer ett litet inlägg imorgon mellan mina turer om jag känner att det finns något att skriva, annars kommer det på måndag det med. Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0