fortsätta att läsa?

Gokväll!
Kom hem för en stund sen, har varit iväg och jobbat hela dagen (känns det som). Började inte förrän halv ett. Men fick lite sovmorgon imorse och kom inte upp förrän halv tio och då hann man ju inte med mycket innan plikten kallade. Skönt att ha fått lite tider nu och kunna jobba medans han har semester. Man hinner ju att umgås ändå. Fick lite tider tills nästa vecka också, så det är ju inte helt fel. Jobbedagen har varit lugn och stilla och ingen stress alls har det varit, underbart! Funderar på att kanske gå in och lägga mig?

Fick reda på nu om olyckan som hänt i Helsingborg idag, i förmiddags. Fy vad hemskt. Jag skänker en tanke till hans familj och alla nära och kära. Han var 22 år och fick en 7 tons betongvägg över sig. Han hade precis fått en dotter och var nyförlovad. Världen är  alldels för orättvis. Vila i frid!

Har kalas här hemma två helger framöver för vår lille prins, så kanske ska börja fundera lite över det. Se vad Danny har för önskemål vad vi ska bjuda på. Han har sagt kladdkaka men nått mer får vi ju faktiskt ha.

Får se om jag hinner skriva imorgon. Ska iväg med Helena och hennes syster Sara till min mor, vi ska pyssla om hästarna, om det inte är så att just den hästen fölar inatt! Sen börjar jag jobba klockan 16.00! Nej nu ska jag ta tag i mina funderingar om att hoppa i sängen och fortsätta på min spännande bok "14 år till salu". Puss & kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0