idag har vi haft mer besök


Såhär ser det ut här hemma nu. Vi har leksaker i hela vardagsrummet. Liam njuter av att hjälpa pappa med att sortera leksaker. Dom sorterar ut sånt som är mycket "bebisleksaker" som lilleman inte leker med mer och sånt som är sönder. Givetvis är "bebishögen" som dom sorterat ut nu helt plötsligt intressant. Nu när vi haft kalas så har han fått ännu mer leksaker så det var på tiden det blev sorterat!



Lite bilder från Liams kalas igår. Pappret är intressantare än innehållet. Tröjan har har på sista bilden fick han av sin farmor & "farfar"-magnus, som håller på ishockeylaget HV71. Sen av sin morfar kommer han garanterat få en Rögletröja, haha!

Och så var det söndag igen och jag har en fullsmockad arbetsvecka framför mig. Imorgon när jag slutar ska jag in till banken och fixa en ny digipass, äntligen! Så handikappad man är när man inte kan komma in på sin internetbank. Sen blir det väla och handla vårjacka och regnställ till prinsen. Och imorgon är det vår älskade prins födelsedag. Hela 1 år, kan inte förstå vart tiden har tagit vägen. Bara sprungit från mig.

Nu blir det allmänt chill, med en film när Liam  har somnat skulle jag tro. Men innan dess så ska jag och Liam ta oss ett bad! :) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0