Jomen, jag känner för ett inlägg!

Nu fick jag lust att skriva ett inlägg. Var ett tag sen (som vanligt nuförtiden) som jag skrev men har helt enkelt inte haft någon lust eller motivation att skriva, så därför! Har inte hänt något intressant under tiden jag inte skrivit. Mer än att det blir mer full rulle för varje dag som går på Liam. Känns som han kommer på nya saker vartenda dag. Nu står han själv utan stöd, lärt sig öppna alla skåp och drar ut sakerna med mera! Och han vill att det ska hända något hela hela tiden.

Nu har Danny semster och skönt är det. Han började den i fredags och kommer att ha det två veckor till. Han tog semester en passande tid för nästa vecka ska vi till Teddystudien med lilleman, nästa måndag (29e) fyller lilleman år och dagen efter där ska vi till BVC, Liam ska vaccineras, vägas och mätas. Förvisso brukar Danny vara med på Teddystudien eftersom att vi bara har gjort besök där var tredje månad. Men BVC besöken är det jag som stått för eftersom han jobbar.

Jag har jobbat nu två helger i rad. Förra helgen jobbade jag hela helgen och så jobbade jag en delad tur igår. Nu går jag bara och väntar och håller mina tummar på ett vik till sommaren. Hoppas hoppas! Och nu är det bara lite mer än en månad innan min lille prins ska börja på dagis. Hur ska det gå med mammas lille pojke, som är inne i en riktigt mammig period för tillfället? Jo den hinner väl gå över :)

Idag kommer Malin & Tobias en runda som var i bjuv och hälsade på familjen över helgen. Ja, så ser det ut. Nu känns det som att jag kanske kommer att bättre mig på mina uppdateringar! Ha koll, så hörs vi!


Jag älskar dig över allt annat snutteunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0