liam har haft kalas

Goddagens :)
Sitter här nu och är ganska sleden. Veckan har bestått av en massa jobb, så jag passar på att njuta av min lediga helg, för nästa vecka kommer det ännu mer jobb. Har haft kalas för prinsen idag, som fyller ett år på måndag. Ja, han är redan ett år. Tiden har sprungit ifrån mig och det kommer han snart också och göra. Kan knappt bärga mig till han kan springa omkring själv och han får användning för sina fina skor som står och väntar på honom. Dannys familj har varit här idag och en massa fina paketer fick han. Bland annat Duplo, gympadojjor med "bilar"-motivet på och en massa andra leksaker. Sen kommer Dannys pappa, farmor och hennes gubbe imorgon och då blir det mer paket. Men kalasen är inte slut här, för nästa lördag kommer min familj. Vi var tvungna att dela på det såhär för vi har inte den platsen att samla alla tillsammans, ännu! Har tagit lite bilder idag och jag ska lägga in dom, jag lovar. Men just nu orkar jag inte. Nu blir det allmänt chill. Lilleman kryper runder här och underhåller sig själv med alla sina nya leksaker. Om jag får som jag vill så sätter vi nog på "Alvin & gänget 2" sen. Dannys mamma hade den med sig till oss.

På måndag måste jag köra iväg till banken. Jag var av med min digipass till internet banken i torsdags. Jag hade haft med mig den i bilen för att kolla hur mycket pengar jag hade när vi körde. Sen så hittade jag den inte någonstans, var ganska så säker på att jag hade tappat den när vi var iväg. Så satt i den förbannade telefonkön i över en halvtimme till banken och hon sa till mig att hon skulle spärra den eftersom att jag var av med den. Okej, det fick hon ju göra då. Så jag får ju köra in till banken i stan och ordna en ny. Igår hann jag inte för jag slutade inte förrän 16.00, banken stänger 15.00. Så det blir på måndag. När jag var på jobb igår skickade Danny ett mms till mig med bild på min digipass. Då hade han hittat den i en kak-kartong (vi var ju iväg och handlade kakor i torsdags till kalaset idag). Irriterande!! Så jag ringde in till banken igen och berättade att jag hittat min digipass och om dom inte kunde låsa upp den till mig. Men nej det kunde dom ju inte, så jag får ändå ta mig in till stan. Jag hade en känsla av att jag inte skulle spärra den, men varför lyssnade jag inte på den känslan. Måste nog lära mig att inte ha för bråttom! Nu ska jag sluta babbla. Ha en trevlig lördagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0