sova, vad är det?

Nu kommer snart Helena och Sara och vi ska slänga i oss lite kaffe för att sen bege oss ut till min mor. Verkar inte som att hästen fölat än, för mamma har inte hört av sig!

Liam har av någon anledning varit jätteledsen i natt och har inte sovit mycket. Han hade somnat vid halv åtta igår. Sen vaknade han vid elva tiden och var såå ledsen. Vi försökte somna om honom men han hade garanterat ont någonstans. Men det är ju inte så lätt att veta var. Vi gav honom panodil och en flaska. Han somnade men vaknade och skrek, somnade om en liten stund och sen vaknade och skrek igen. Så har han hållt på en del inatt. Danny tog honom och lade sig på soffan för att jag skulle kunna sova så jag kunde ta honom i morse, så en av oss var någorlunda utvildade. Så nu ligger Danny och sover. Vet inte riktigt hur hela natten har varit, men han sa något när han kom in i sovrummet i morse att han hade sovit sammanlagt två timmar inatt. Men nu är lilleman hur pigg som helst, så vet inte vad det har varit. Kan ju vara så att hans kindtänder är påväg och jävlas med honom!
Tror inte det kommer mer uppdatering idag eftersom att jag ska iväg och jobba i eftermiddag. Så ni får ha en superdag. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0