vi är påväg..

Riktigt dålig uppdatering av mig igen, jag vet. Har varit en period nu där jag verkligen inte har haft något att skriva om därför har jag struntat i det. Mitt bloggande kommer i perioder, så är det. Hoppas ni hänge kvar vid min blogg ändå och har koll på mig via bloglovin :) Just nu sitter jag i bilen och vi befinner oss på motorvägen, påväg mot gekås. JAG ÄLSKAR GEKÅS, ha! Inte för att vi har några direkta planer på att storshoppa, mest en spontantripp. Handla lite behövligt som schampoo, sköljmedel osv osv.. Och givetvis ska jag kolla efter saker till lilleman. Lilleman sitter nu och sover så sött i sin stol, han deckade direkt vi kom ut i bilen så gott som. Han har varit på sitt första tandläkabesök idag. Dom gör ju inte mycket mer än kolla hur många tänder han har och berättar hur viktigt det är att borsta tänderna även fast att det "bara" är mjölktänder. Ja den visan man redan kan och får höra vartenda gång man är hos tandläkaren! Hittade en lista på en blogg som jag diggade, eftersom att jag älskar serier!!

Nate/Chuck eller Nate/Dan?
Gossip Girl
Karaktärer

1. Blair elle Serena?
2. Chuck eller Nate?
3. Nate eller Dan?
4. Vanessa eller Jenny?
5. Rufus eller Bart?
6. Lilly eller Elenor?

Par
7. Chuck/Blair eller Blair/ Nate?
8. Serena/Dan eller Serena/Nate?
9. Serena/Nate eller Serena/Aaron?
10. Vanessa/ Nate eller Jenny/Nate?

Vänskap
11. Nate/Chuck eller Nate/Dan?


One Tree Hill
Karaktärer

1. Brooke eller Peyton?
2. Brooke eller Haley?
3. Haley eller Peyton?
4. Lucas eller Nathan?
5. Mouth eller Skills?
6. Deb eller Karen?
7. Dan eller Keith?
Brooke/Lucas eller Peyton/Lucas?
Par
8. Brooke/Lucas eller Peyton/Lucas?
9. Nathan/Haley eller Nathan/Peyton?
10. Deb/Dan eller Karen/Dan?

Vänskap
11. Brooke/ Peyton, Brooke/Haley eller Haley/Peyton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0