5 kannor senare..

Haft en supertrevlig dag med finbesök. Bettan har varit här. Kul att äntligen få träffa dig. Det var ett tag sen. Vi hade en del att snacka om. Mycket har förändrats sen vi sist sågs. Helena har också varit här. Vi har klämmt ca 5 kannor kaffe idag, med andra ord har vi legat i! Men iallafall, en underbar dag.
Nu är vi bänkade i soffan igen. Hockey-finalen ikväll, så jag sysselsätter mig nog vid datorn. Kanske ett avsnitt av 16 and pregnant? Dom ringde även från jobb precis. Så imorgon hoppar jag in och jobbar några timmar. Vardagslivet utanför hemmet börjar komma igång igen och det kommer nog bli skönt att inte sitta hemma och komma på vad man ska göra för att få tiden att gå. Imorgon blir Liams första lite längre (mer än 3 timmar) dag på dagis. Men så duktig som han är kommer det säkert att gå bra :-) Ha det kanon, så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: tack söta du :D

2010-05-24 @ 20:44:42
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Anna

hockey, inget för mig!

2010-05-25 @ 00:55:46
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0