åh min lilla prins

Då var det kväll igen.. Danny ska kolla på hockeyn sen, så funderar på ett avsnitt av 16 and pregnant season 2.
Dagen har vi spenderat i stan hos Helena. Tagit en hyffsat lång promenad, druckit kaffe och lite annat smått och gott :-).
Har en jätteförkyld liten prins. Han har iallafall ingen feber, än så länge. Han somnade nu precis och sen får vi se hur natten blir. Igår hade vi glömt att höja upp huvudändan på hans säng så kanske därför han haft lite svårare att sova? Nu har vi iallafall gjort det, så vi får se hur pass han kommer att sova.
Fick höra innan att det är röd dag på torsdag, vilket innebär att älskling är ledig. Hur jag har kunnat missa det är dock en bra fråga.. Men man kan väl inte ha allt i huvudet?
Nu ska jag ta mig en promenad med hunden, sen blir det nog en god frukttallrik :) Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0