att man kan älska någon så.


Oh jag älskar dig så mycket hjärtat. Du är det bästa som någonsin hänt mig!

Dagen har spenderats med Helena, som är lika underbart som alltid. Fast att vi ser varandra var och varannan dag i princip så har vi alltid massvis att prata om. Du är den bästa hjärtat! Vi har hunnit med massvis med kaffe, cigg och snack. Även två skapligt långa promenader med hundarna har hunnits med. Vi hinner med massa vi!
Nu är det snart dags att hålla kväll. Om en stund ska jag hoppa i badet med min älskade lille prins. Ska försöka att bada med honom lite senare än vanligt. Så kanske han kan somna en halvtimme-timme senare än vanligt. När han somnar som han gör nu, vaknar han tidigare än tidigast och det blir helt fel. Han vill gärna sova redan vid 9 tiden för han är trött. Idag sov han middag vid halv ett så förhoppningsvis så kanske han orkar vara vaken till åtta. Än så länge är han inte gnällig och det brukar han vanligtvis vara vid denna tiden. Det blir nock bra.
När lilleman har somnat skulle jag tippa på att det blir True Blood. Är ju Top Model idag också, men det blir väl att jag sätter det på inspelning :)
Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0