blir så glad!

Nu har lilleman somnat efter lite mat i magen. Var nere och hämtade han på dagis för en stund sen och allt hade gått superbra idag.  Han hade skrattat, lekt & busat en massor. Jag blir så glad av att höra det. När jag kom ner till dagis så kom han promenerandes och höll dagisfröken i handen. Sen gick han själv 3-4 steg när han skulle komma till mig. Kanske gåendet kommer nu någon gång? :) Har sagt det innan att jag trott han skulle gå snart men har fortfarande inte hänt. Men nu kanske!!
Så nu när han sover ska jag ner och hämta upp min tvätt som antaglien är klar, diska och sen kanske en runda betapet! Helena kommer när hon har slutat. Då blir det en kopp kaffe och därefter en runda till Ängelholm för att införskaffa oss biljetter till fredagsen bus :)


MIN ÄLSKADE PRINS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0