Dagis dag 1

Dagen började tidigt. Lilleman stod och hoppade i sängen och försökte tända lampan som ska vara i taket klockan sex. Vi skulle inte vara på dagis förrän vid niotiden så vi hade lite tid att slå ihjäl innan vi skulle gå. Första dagen på dagis idag gick jättebra. Liam kröp in och tog för sig direkt, han tyckte det var jätteskoj. Vi satt och sjöng och lekte och det uppskattades. Sen var det dags att gå ut och han fann sig med att sitta i sandlådan med spann och spade, backa runt på bobby-bilen. Det var vår första dag. Jag kommer att följa med honom imorgon och på fredag, i tre timmar. Sen på måndag är det dags för honom att vara där själv, vilket jag tror kommer gå hur bra som helst. Nu ligger min prins och sover sin middag. Så passar på att sitta här och njuta av min kopp kaffe innan jag tar tag i något.
Sen blir det nog en runda på maxi och familia för att inhandla bättre lära-gå skor. Nu har han pumaskor som inte är världens bästa skor att lära sig gå i. Ska även skaffa ett fleece-set som han kan ha på dagis! Men det blir nog inte förräns Danny kommer hem tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0