film!

Lilleman däckade lite över sju, riktig tröttis den där lille charmknutten. Jag och älskling har precis kollat färdigt på första filmen "Changeling". Jag har velat se den riktigt länge, och det var ju ett bra tag sen den kom ut. Men det har bara inte blivit något av det. Men idag kom vi överens om det (eller ja mest från mitt håll) att vi skulle se den. Och den var riktigt riktigt bra. Danny var skeptiskt, men erkännde att han faktiskt också tyckte den var helt OK! Så om du mot förmodan inte har sett den, kolla på den! Nu har han satt igång "Zorro".. Tror att jag ska gå in och lägga mig i sovrummet och kolla på senaste avsnitten av Top Model som jag inte såg i måndags. Så godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0