FREDAGSMORGON

Godmorgon allesammans! Jag är inte pigg, men vaken. Liam stod och hoppade i sängen kl 06.30. Blir inget dagis för den lille busen idag. Han är fortfarande ganska så förkyld. Ringde ner till dagis för att se vad dom tyckte, för han är ju pigg och har ingen feber. Men dom har alla fritidsbarnen idag också, så vi kom fram till att han skulle vara hemma idag. Eftersom att det blir så mycket barn där nere och han precis har börjat.
Så vi får se vad dagen har att bjuda på. Har precis kört igång min första maskin tvätt. Ska ta och röja undan lite i köket nu efter frukosten och diska det lilla där är.
Lilleman är och leker på sitt rum. Han har två bilar som han kan ta sig både upp och ner på nu. Och så har han en fåtölj, en sån liten. Den klättrar han upp på och ställer sig och hoppar mot ryggstödet. Ser riktigt farligt ut! Nu ska jag ta mig en kopp kaffe. Trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0