han går

Godmorgon. Blev ingen uppdatering igår som jag sagt.. Men var helt slut när jag kom hem. Vi gjorde inte mycket mer än att käka middag när jag kom hem, rullar tummarna och sen kollade vi på Shutter Island, som var bra!
Liam han gick här precis. Eller ja, inte utan att hålla sig i något. Han höll bara i Dannys snöre på tröjan när han gick. Så det kanske kommer snart? Men det har jag trott ett tag, så jag hoppas inte för mycket.
Danny sitter och kollar på Edward Bloms gästabud och jag säger bara herregud, stäng av! haha.
Blir inte många knop idag.. Chill innan jag börjar att jobba kl 12.30
Se om det kommer någon uppdarering sen, beror på om det händer något kul. Annars hörs vi imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: skoj att du är med :D

2010-05-30 @ 21:17:14
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0