ingen sömn, förkyldning, dagis

Då var det tisdag och lillemans andra hela dag själv på dagis. Igår var både jag & Danny nere och lämnade honom. Danny var hemma för han skulle till läkaren. Allt hade gått jättebra igår och han hade somnat i sin vagn när Danny gick ner och hämtade honom.
Natten tills idag har inte alls varit någon höjdare. Inte natten innan dess iheller, men den var inte lika hemsk. Lilleman har blivit jätteförkyld så han har sovit riktigt dåligt. Danny fick lägga sig på soffan inatt för att han skulle få sova nått. Vi har haft honom i vår säng nu två nätter eftersom att han vaknar hur ofta som helst och kommer inte till ro. Var lite tveksam idag om jag skulle skicka honom till dagis eller ej, men han var ganska så pigg. Jag sa till dom att dom fick höra av sig om det blev för jävligt och jobbigt för honom. Idag blev han jätteledsen när jag skulle gå och klängde i mina byxor. Usch, det skär i mitt hjärta..
Får se hur min prins mår när jag hämtar honom. Ska in till Helena idag ju. Ska följa med henne på ett ärende hon ville ha sällskap på. Vi får ju se hur lilleman mår dock! Sålänge han inte har feber och är pigg!
Har passat på att få lite gjort här hemma när man har tid till det. Tog gårdagens disk som inte hoppade ner i vasken och diskade sig själv.. Har plockat undan en massa och förberett alla rum för dammsugaren. Men behövde en liten kaffepaus. Men dammsugaren hinns med innan jag går ner och hämtar honom. Och moppen också förhoppningsvis.
Ska kolla lite bloggar och så nu innan jag tar sista rycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0