LCHF, minus på vågen!

Min prins ligger och sover. Ska snart springa ner och byta maskin. Kom på vid elva när jag hämtade Liam på dagis att jag hade tvättetid. Men har inte varit hemma medans lilleman var på dagis. Hade tid i ängelholm idag, så att dom skulle kolla över bilen (BMWn) för den är väldigt seg i växlarna. Det skulle ta ca en timme att kolla på, så Helena följde med mig och vi tog även med oss hundarna och promenerade. Det visade sig att kopplingen är kass, så den får in tillbaks igen på lagning. Dom hade inga delar hemma nu, så blir en ny tid!

Har inte berättat hur det har gått med LCHF.. Har inte vågat mäta mig ännu. Men ställt mig på vågen har jag gjort. Har gått ner ca 4.5 kilo på 1 månad. Och det gillas. Har några kilo till att förlora, men det är på rätt väg. Är förvånad över att jag klarat mig så bra. Jag känner inget sötsug och äter oftast på samma tider. Inget småätande, så jag är nöjd. Visst har jag syndat, det har jag. När vi har varit på kalas och när man har blivit bjuden på mat. Men så ligger läget till iallafall.

Skulle lägga in bilder från gårdagen när jag och Helena tog oss en långpromenad och stannade en stund vid stranden. Slänger upp lite olika från gårdagens bilder!

Nu kallar tvätten!

Kommentarer
Postat av: Anna

skönt att det visar på minus :) jag funderar oxå på att börja med LCHF... eller iaf sluta med allt godis etc! jag vräker i mig godis glass kakor :S

2010-05-20 @ 00:31:00
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0