liam är på dagis.

Godmorgon! Imorse vaknade jag först (!), när klockan ringde så sov lilleman fortfarande. Så jag kunde gå upp i lugn och ro och göra mig iordning, ta fram kläder till honom mm! Sen var det bara att traska ner på dagis. Jag var med ca 30 min idag. Och sen kom vi fram till att jag skulle gå hem. När jag sa hejdå till min prins och pussade på honom fortsatte han att leka och tittade inte ens på mig när jag gick. Så det går nog bra :) Nu har jag fått diskat också! Man hinner ju massor den tiden han är nere på dagis. På måndag blir hans första lite längre dag utan mig där nere. Kanske ska jobba. Och så blir det Danny som lämnar honom! :) Nu ska jag ta en promenad med min hund innan jag ska hämta lilleman. Man vill dock knappt gå ut, riktigt pisseväder. Man blåser bort!
Förresten, har fått bilderna från min mamma, sen Liams 1årskalas. Så slänger in någon bild!


Resten kommer sen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0