LIAM HAN KAN

Nu har denna dag också gått. Danny var snäll och gav mig lite sovmorgon i morse. Detta var första natten sen i måndags som lilleman har sovit hela natten. Hans förkyldning har lättat lite lite, men där är fortfarande en del att bli av med. Att han kan sova på natten är iallafall ett steg i rätt riktning. Kanske inte ska säga för mycket? Har haft en liten kamp med honom. Att försöka få i honom hostmedicin är inte det lättaste. Han tycker inte alls om det. Likaså när man torkar näsan på honom. Så fort han ser att man tar fram en näsduk sticker han i motsatta riktning.
Liam har varit "duktig" och gett sin mamma lite förkyldning också. När jag vaknade i morse hade jag väldigt ont i halsen och har varit ganska häning och täppt i näsan hela dagen. Tog panodil innan så mitt halsont försvann iallafall.
Hade inte ro till att sitta med bloggen igår. Jag försökte lite. Att lägga in en header, men när det inte blev som jag ville gav jag upp ganska snabbt. Sen hade jag ju lilleman också som vaknade och då har jag definitivt inte ro att göra det. Kanske hinner lite nu ikväll..
Får se vad vi gör ikväll. Sveriges fulaste hem börjar om en stund och det brukar vi titta på. Men så är det ju hockey ikväll som Danny säkert ska kolla på. Tråkigt att gå in i sovrummet och kolla på det själv där, så kanske sitter här och kollar på ett avsnitt av 16 and preagnant istället. Nu håller vi kväll iallafall. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på imorgon. Ska lilleman på dagis imorgon eller ej? Jag vet inte, tar det imorgon. Annars myser vi in oss här och har det bra :) Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0