Live It

Har en sovande sambo med en sovande bebis på magen här bredvid mig. Dagen har tydligen varit hård!
Jag har passat på att ta disken och kolla upp lite saker. Kom ju på nu att jag har ett presentkort liggandes på Live It, på en klassisk behandling. Jag fick det i presentkort när jag fyllde 20. Kanske dags att använda det, då det går ut den 10 juni. Så imorgon ska jag ringa och boka en tid. Det finns ganska så mycket att välja bland.
Vi var ju på röntgen med Danny innan. Besöket gick snabbt, men svaren kommer inte förräns om 10-14 dagar. Oh, så segt det kan vara. Under tiden vi var där så var ju lilleman hos Helena. Det hade gått jättebra och han blev inte ens ledsen när vi promenerade ut genom dörren. Undras om han kommer ta det lika bra när jag lämnar han på dagis imorgon? Nu har han ju inte varit där sen i tisdags så det kanske blir lättare, eftersom att han kanske kommer att vilja leka en massa.
Ikväll så är det hockey på tv:n.. som vanligt! Det blir väl att jag kollar på 16 and pregnant.. som vanligt, haha! Men jag älskar att kolla på det, så jag klagar inte. Det värsta är väl att jag snart inte har så många avsnitt kvar. Nu ska jag ta och väcka mina älsklingar, så dom kan sova något inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0