måndagskväll

Nu blir det djävulsrallyt. Eller Danny ska kolla på det och jag kör nog en runda betapet.
Lilleman han har gått flera lite längre sträckor idag, oh blir så glad. Snart så kanske? Han har även 5 (!!) nya tänder på gång. Där har vi kanske svaret på varför han inte har kunnat sova på kvällarna.. Han har fått lite alvedon ikväll och nu sover han som en stock.
Imorgon blir det inget dagis för lilleman på förmiddagen. Jag ska jobba kväll imorgon så han får vara där någon timme på eftermiddagen tills Danny slutar. Så på förmiddagen ska vi ta en tur på väla med Helena och se om vi hittar lite kläder till henne och kanske ett par skor till mig :)
Vi har varit iväg i ängelholm idag och införskaffat oss biljetter till fredag. Vi ska festa loss och kolla på Björn Rosenström. Ska bli riktigt roligt. Vi hade en sån tur att det fanns precis så många biljetter kvar som vi behövde. Tur tur tur. Bra att man har det någon gång. Ne nu ska jag ta en runda. Trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0