minis first time

Gokväll! Alla "måsten" är gjorda. Har fixat allt inför att åka till jobb imorgon, så jag slipper det imorgon bitti. Liam ligger på Dannys mage och tillsammans kollar dom på Djävuls Rallyt. Lillprinsen är supertrött, men varför ska man sova? Han vaknar lika tidigt imorgon fast att han somnar lite senare.. I morse vaknade han halv sex, gissade om jag inte var inspirerad!
När programet är slut sätter vi igång en film och myser. Jag har valt, "minis first time". Inte en aning vad det är förutom att den verkar rolig.
Vägde mig nu ikväll. Det blir lite tjuvvägningar ibland. Har sagt att jag ska hålla mig till måndagar men det går inte. Sen brukar jag glömma att göra det på måndagar. Så det blir vägningar när det blir. Bland annat då ikväll. Dock håller jag mig nästan alltid till det på morgonen. Men iallafall, nu ska jag komma till saken!! Jag vägde 65.2 kilo ikväll. Det vill säga -5 kg! Eftersom att jag aldrig annars väger mig på kvällarna ska jag kolla imorgonbitti vad jag väger då, vilket förhoppningsvis är mindre. Men -5 kg, jag är glad. Bara ca -10 till!
Imorgon är det 8 timmars jobb, hörs efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0