Qiwi, kalas & finbesök!

Min lille pärla när vi var ute och rökade precis.
Hon har stenkoll på så att där inte kommer några katter!

Vi sitter för tillfället och myser i soffan alla fyra. Lilleman är jättetrött. Fick väcka honom innan när vi skulle köra på kalas. Men har hopp om att han kanske kan hålla sig vaken iallafall en timme till. Värmen tar hårt på dom små liven. Han har fått lite värmeutslag, så vartenda sekund vi är inne åker alla kläder av inklusive blöjan. Finns väl inget bättre än att vädra rumpan och vara en nakenfis? :-)

Tror inte det blir många knop för oss ikväll. Vi gosar nock ner oss i soffan när Liam har somnat och sätter igång en film. Har syndat lite idag också när vi var på kalas, så det blir inget annat än vatten för mig ikväll. Men jag är inte bitter ;-)

Imorgon vankas det fin besök av Bettan. Det var suuuperlängesen jag träffade henne så det ska bli riktigt kul. Dricka kaffe och flabba en massa. Ha en supertrevlig kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Anna

söt vovve! :)

2010-05-25 @ 00:57:16
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0