tidiga morgon

Ouh, jag känner mig riktigt sleten idag. Jag gick upp med lilleman vid tjugo i sju. Nu somnade han för ca 40 minuter sen. Fast att både han och Danny sover kan jag inte somna. Har legat på soffan och kollat på Biggest Loser. Höll mig vaken för att jag ville se invägningen, men så var det inte i detta avsnittet. Får se hur länge Liam sover. När han vaknar rister jag liv i Danny också.
Idag har vi lite framför oss. Lägenheten ska städas. Här är massor att göra. Ska även köra bort till Familia eller väla och köpa födelsedagspresent till min kusin som fyller 3 år. Sen är det kalas där i eftermiddag. Ska snart kila ner i tvättstugan och se om min tvätt är klar. Vi hörs sen, ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag behöver oxå städa, det blir så skitigt med 4 djur i mitt lilla hus...

2010-05-22 @ 11:08:29
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0