underbara dag!


Bilder från igår. Liam deckade i bilen från Helena igåreftermiddag. Han hade inte sovit någon middag och värmen tog nog ganska hårt på honom. Vi tog en långpromenad bland annat nere längs stranden. Han sov i 20 minuter sen var han fit for fight igen fram tills ca 20.00!

Idag har vi haft en underbar utedag. Liam var först på dagis till 11.15. Helena kom och vi begav oss ner och hämtade lilleman. Därefter drog vi oss ut till mamma och där har vi varit ute fram till 16.30. Vi smorde in honom ordentligt och sen hade han fullt upp med att putta sin vagn, leka i gräset och äta kex med mera. Underbart när man kan smörja in dom och veta att man inte behöver pälsa på dom med en massa kläder. Han har fått lite färg på kinderna, så sommrigt! Jag har också fått en massa färg på mina axlar. Röda är dom.. Det blir insmörjning på dom också. Sara kom också ut till mamma när hon hade jobbat färdigt och pysslade med hästarna!
Nu är jag helt slut, solen och värmen tar hårt. MEN jag klagar inte! Man blir faktiskt trött av att vara ute en hel dag. Och hundarna älskar det.
Nu blir det inte många knop. Skulle kunna somna här rakt upp och ner. Men blir nog en film innan det blir sängen. Lite tidigt att lägga sig.

Liam hos mamma innan.

Ha en trevlig fredagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Anna

härliga bilder :)

2010-05-22 @ 11:08:57
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0