underbart med sovmorgon.

Godmorgon allesammans! Vaknade för ca en 40 minuter sen av att lilleman stod och hoppade i sin säng. Han hade somnat i Dannys famn, men när han la honom i sängen ville han inte sova mer. Klockan var då 09.10 så det var ganska skönt att komma upp. Bara att få sova två timmar extra på morgonen gör susen. Danny har precis varit snäll och tagit en runda med hunden. Han såg också att grannens bil har blivit slangad inatt. Tanklocket låg på marken och luckan var öppen, IDIOTER säger jag bara. Vi letar annat och det är jag riktigt glad för. Sen vi flyttade hit har här varit mycket skit, speciellt när vädret har varit ok. Så vintern har varit ganska så lugn.
Nu är det tänkt att jag ska ta tag i städning. Där är lite lite disk som ska tas, kläderna sen jag tvättade igår ska in och vi ska dra fram dammsugaren. Sen vankas det finbesök :D Så vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Renete

Taack för idag. super kul att äntligen få träffa dig <3 var dock ganska sliten. haha.p

2010-05-23 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0