Varit och shoppat!

Dessvärre har vi varit ganska tråkiga och bara shoppat mat. Men vad gör man inte, när det är ett nödvändigt ont? Inhandlat till middagen ikväll och så jag kan äta min goda frukost :) City Gross kryllade av folk. Men det är klart, det är ju en klämdag och många är väl lediga. Men inte Danny inte.. Han kommer snart hem iallafall så vi kan hålla helg. Imorgon åker vi till kristianstad på kalas!

Väntar på att kaffet ska rinna ner så man kan njuta av det. Lilleman leker för fullt på sitt rum. Härligt att sitta i soffan och höra honom "snacka" för sig själv!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Tyvärr så har jag ingen affär här i närheten.. Tycker det borde finnas här egentligen, Västerås är ju ändå Sveriges femte största stad, men allt brukar vara lite segt med att komma hit :)

2010-05-14 @ 15:00:09
URL: http://enlitenfamilj.blogg.se/
Postat av: Anna

ja mat behöver man ju oxå handla, tyvärr :( hehe finns ju roligare saker att shoppa! :)



jag ramlade in här på din blogg via sofija.blogg.se, kika gärna in hos mig om du vill!



/Anna

2010-05-20 @ 00:33:19
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0