jag började blogga igår men kom inte så långt..

Godmorgon! Vi vaknade av att D´s telefon ringde i morse. Det var inte väckarklockan, utan dom ringde och efterlyste honom. Klockan var lite över 7 och han börjar kl 7. Så han fick väldigt bråttom.
Helgen har varit helt underbar. Var ju iväg på kalas i lördags och sen fortsatte vi att ha förfest innan vi begav oss till ekebo för att kolla på arvingarna. Jo, vi kollade lite på arvingarna, men inte så mycket. Vi befann oss för det mesta inne på "discogolvet" och dansade skjortan ur alla. En riktigt lyckad kväll som jag hoppas på att få göra om snart. Dock blir det nock inte förräns till sommaren när det är ekebofestivalen. Menmen!

Helena & Jag. Vilken underbar vinkel denna bild är tagen i!

Vädret känns riktigt hemskt idag. Regnet ligger i luften.. Vet inte riktigt vad som ska hittas på idag. D kommer att åka iväg efter jobb och fixa den lille bilen som gått sönder. Håller på att tvätta så har ju iallafall det att sysselsätta mig med.

Linda om BOMBnedslag!:
Hur gör du när du blir bortbjuden, jag menar med maten. Vet alla att du äter LCHF? Säger du att du inte kan äta allt eller du bara tar det som det kommer när du blir bortbjuden?

Svar: Nej, jag tror inte att alla vet att jag inte kan äta maten och jag säger inte att jag inte kan äta maten. Utan jag tar lite mat iallafall. Jag ser det som så att någon gång måste man faktiskt få synda och vad passar bättre än att göra det när man blir bortbjuden? Jag äter dock inte stora stora lass! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jag förstår att man måste få synda ibland, annars blir det för tråkigt.. men denna veckan har/ska jag vara bortbjuden onsdag, torsdag, fredag och lördag :S. igår gick sådär. Jag åt fisk med en halv potatis till sen resten var okej grejer som sallad och så.. idag lite svårare som smörgåstårta :S, och en minbit tårta.. hoppas det blir bättre mat till helgen.. :)

2010-04-29 @ 15:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0